maandag 27 april 2009

Stage

Beste ouders,

Ik ben Melissa en volg een lerarenopleiding aan de Hogeschool Gent om leerkracht lager onderwijs te worden. Ik vervolledig mijn laatste jaar en zal stage lopen in de klas van uw zoon of dochter van maandag 27 april tot en met vrijdag 15 mei. Met sommigen onder jullie maakte ik al kennis op de individuele gesprekken, anderen hoorden waarschijnlijk al van zoon of dochter over mijn aanwezigheid in de klas.

De kinderen kwamen met deze vraag op de proppen:
"Hoe komt het dat sommige dingen lekker ruiken en andere dingen stinken?"
Daarom starten wij een project rond ruiken en de andere zintuigen (horen, zien, voelen en smaken). Heb je informatie, weetjes, materiaal, boeken... en denk je ons te kunnen helpen? Laat het ons dan gerust weten!

Ik hoop er voor de kinderen en voor mij een leerrijke en aangename stage van te kunnen maken.
Alvast heel erg bedankt voor jullie medewerking,

Melissa

Geen opmerkingen: