dinsdag 17 februari 2009

KINDERPRAAT.

Ja, kijk, met kinderen krijg je toch wel van die leuke opmerkingen zo bij tijd en wijlen.
Het is misschien wel leuk om die geregeld op de blog te zetten onder de kop: KINDERPRAAT.

Hier heb je er al enkele:

- Vorig jaar bij de expo van Zoé over haar paard. Zoé toonde een hele lange spuit waarmee het paard "bezwangerd" werd.
Toen zij C. : "Ben ik blij dat ik geen paard ben!"

- Wie is de vriend van Olijfje? Antwoordt L. : "een augurk".

- Wat is conditie? (in kader van ideficsproject) Antwoordt M. "Iets wat je in je haar doet."

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik wist het! Ik moet iets doen aan mijn conditie want mijn haar, da trekt echt op niks meer;

groetjes

Anoniem zei

Ik vind dat een supertoffe rubriek die erbij komt! Leuk om die kinderpraatjes te horen.
Katrien
Ps: ik ben ook blij dat ik geen paard ben ...