zaterdag 14 februari 2009

nieuws van Gauke.

We kregen eerder al een brief van Gauke in onze klas mailbox.
Onlangs kregen we nog een brief EN foto's.
Dear All,

Met mij is alles goed.
Het is hier wel raar in Zuid-Afrika.
Ze spreken hier engels en afrikaans.
Ik heb al vriendjes : Lucy, Emma, Morgan, Olivia (een beetje), Aneeqa, Choe, Jordi.
Ik vind het wel leuk hier.
Ik speel een instrument : violin.
I love gym at school.
Ik vang insecten en maak daarmee de andere kinderen bang.
I speak a little bit english.
Love, Gauke.



6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo hallo iedereen
we zijn online
het gaat goed met ons
zoals je kan zien op de foto's
amuseert Gauke zich wel
Vele groetjes

Tinneke

Anoniem zei

hoi zuid-afrikanen,
leuk te horen dat alles daar goed gaat. annabel moest toch wel eventjes lachen met Gauke in haar uniform.
tot laters
fam goemaere

Anoniem zei

hallo vriezemannetjes,

Ik weet het ... het ziet er een beetje grappig uit dat uniform maar als iedereen zo rondhuppelt op school dan valt het reuzemee.
In het begin gingen de kinderen thuis vertellen dat het nieuwe meisje afrikaans sprak. Vandaag zei er eentje met een verwonderde blik tegen mij : "she is speaking english"
Groetjes,
Tinneke

Anoniem zei

tof zeg, bloggen tot in zuid-afrika!
veel groeten van ons
els

Anke zei

Ons Gauke ziet er schattig uit, vind ik! En ze straalt, dat doet me plezier!!!
Geniet van jullie avontuur!
Liefs!
Anke

Anoniem zei

Hey Tinneke,
Wat leuk jullie op de blog te ontdekken! Ik vind dat Gauke er superschattig uitziet in haar uniform. Wat fijn dat ze al heel wat nieuwe vriendjes en vriendinnetjes heeft in Zuid-Afrika. Maar met haar spontaniteit kon dat ook bijna niet anders ...
Sinds kort is Marthe haar lievelingsinstrument de viool. Vroeger heeft ze het daar nooit over gehad. Zou dit iets met Gauke te maken hebben ...?
Groetjes,
Katrien