zondag 9 juni 2013

Ons vaderdaggedicht

AAN ALLE PAPA'S EEN MOOIE VADERDAG GEWENST!

Met de kinderen van de klas brainstormden we over onze papa. Wat vind je leuk aan je papa? Wat doe je met je papa? Waarom lach je met je papa?
Dit is wat het geworden is, door de begeleiders in een gedicht gegoten.

Mijn papa, die kan alles.
Hij fiets zo snel als Boonen,
Hij voetbalt als Bokani
Hij tennist net als Kim
En pingpongt als niet eender wie.

Mijn papa is best grappig,
Zijn dansjes doen me lachen.
Hij is een echte deugniet!
Samen pannenkoeken bakken,
STIEKEM! Want van mama mag het niet.





Mijn papa is ook handig.
We knutselen en timmeren.
We maken mooie potjes van klei
We spelen samen spelletjes.
Racen op de PS, met Hamilton erbij!

Maar val ik op mijn knie,
Of ben ik soms eens bang.
Dan troost mijn papa me,
De hele avond lang!

Vaderdag , 9 juni 2013.
(samen met lfgr.3)

Geen opmerkingen: