woensdag 24 juni 2009

foto's dag 3: brunch, dankjewel voor Melissa en Mischka



4 opmerkingen:

Koen zei

Wat een prachtige foto's ... het plezier drupt er af. Op die manier heb ik toch ook het gevoel er een beetje bij geweest te zijn. Zijn er ook foto's van de tweede leefgroep?
Koen

Mieke zei

De tweede leefgroep heeft foto's en zal die op de leefgroepavond tonen.

Anoniem zei

Ah, misschien maakt dit mijn keuze tot het kiezen van naar welke leefgroepavond ik nu ga iets makkelijker. Ik wil immers ook graag de foto's van de tweede leefgroep zien. Het is iedere keer en tot op het laatste moment een twijfel en onwetendheid voor mij naar welke leefgroepavond ik zal gaan, als deze terzelfdertijd plaatsvindt voor 2 of 3 van de kinderen. Heb altijd het gevoel dat ik dan moet kiezen tussen één van de kids en dat is geen leuk gevoel. Trouwens, ik vind de foto's prachtig! Ik kan erin komen dat het kamp al even prachtig was! Dikke merci!
Katrien

Anoniem zei

Ik wil toch ook in het bijzonder nog eens Melissa en Mischka bedanken. Ik hoor van mijn kinderen (Vere en Marthe) dat jullie dat schitterend gedaan hebben! Jullie naam valt hier nog dikwijls, en steeds in positieve zin. Marthe is ook heel trots dat haar naam, net als Melissa en Mischka, met een 'm' begint en dus voelt ze zich echt deel van 'M3'.
Verder wil ik ook nog Mieke en Wendy bedanken voor het fantastische jaar dat jullie onze kinderen bezorgd hebben. Marthe heeft niet alleen veel bijgeleerd, ze heeft zich ook geweldig geamuseerd het voorbije jaar. Jullie vormden een fantastisch team. Dank je wel!
Katrien