donderdag 19 maart 2009

één en al DRAMA!

Vandaag was het echt drama dag.
Gelukkig niet in de "erge" zin van het woord.
Meer in de zin van: Peer de luxe.
Rond kwart na 9 kwam Erik de klas binnengewaaid. Hij wilde wel eens zien wat de kinderen al naar voor konden brengen sedert gisteren.
Hij was aangenaam verrast.
Er werd samen met Erik nog veel meer op poten gezet. Waar moet iedereen staan?
Hoe moet je staan? Hoe kijk je? Hoe loop je? Wanneer kom je naar voor?
Het werd echt een fantastische bedoening.
Erik was meer dan tevreden en ik was een fiere juf.
In de namiddag gingen we samen verder en repeteerden we alles nog eens dubbel en dik in.
En je gelooft het of niet? Alle kinderen weten al precies wat en wanneer ze iets moeten zeggen.
Ze weten waar ze moeten staan.
Ze weten hoe ze moeten zijn.
Het was een gezellige namiddag met 17 enthousiaste kinderen.
BLIJ BLIJ BLIJ

1 opmerking:

Anoniem zei

ik ben ook ongeloofelijk onder de indruk van wat ik de oudere kinderen op repetitie zag doen
ze kennen hun tekst al, bruisen van de ideeën en wat een présence!
ik kijk ernaar uit om de trolletjes van de derde leefgroep zaterdag bezig te zien
Liese reageert enthousiast, zong gisterenavond van "morgen is het peerdag, morgen is het peerdag,..."
ze zegt nog wel: "ik haat toneel", maar ik heb de indruk dat jullie haar stillekesaan aan uit haar schelp doen kruipen
nog heel veel fantaseer- en speelplezier!
Joke
PS de mama's leven zich ook uit als dorpelingen, chique madammen, oude wijven, ...