woensdag 28 januari 2009

vragenronde

Als we even tijd over hebben in de ronde, dan wordt er een vraagje uit de vragenpot gehaald.
Dinsdag nam Silke de volgende vraag:
Welk programma kijk jij het liefste naar?

Eerst moest uitgelegd worden wat een programma is, nadien hoorde ik volgende antwoorden:
een stuntprogramma voor auto's (topgear?), pokemon, sporza, een film, missie milla,ketnet, Bentien, Amika, Pokemon, Monster Jams, Superteam, FC de kampioenen, Dieren in nesten, Avator.

Kan je die van jouw kind herkennen?

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik denk dat Alan graag naar Pokemon en F.c. De Kampioenen kijkt.

Kregen we nu geen dikke kus?
Groetjes
Adinda

Mieke zei

De kus zal voor een andere keer zijn... Alan koos voor sporza!

Anoniem zei

jamaar, weet je Alan die wou ook Pokemon zeggen maar Lucas was hem voor en hij dacht dat hij iets anders moest zeggen, eerlijk gezegd bij mij kijkt hij niet naar sporza... maar ik vind het wel grappig. Adinda

Anoniem zei

Bij Marthe zal dat vermoedelijk Amika wel zijn ...?

Mieke zei

Ja,Marthe koos voor Amika. En wat Alan betreft, ja ik vraag wel om niet teveel de antwoorden na te zeggen van je vriendje.. dat gebeurt wel vaak. vandaar....

Anoniem zei

Liese koos Pokemon, niet.
Meestal kijken ze hier naar een videocasette of DVD.
Wist Liese wat een TV programma is?
Oei THuis begint, ik ben weg

Toedeloe