woensdag 3 december 2008

De resultaten...





Vandaag zijn we de trollen gaan ophalen. Er waren maar liefst 62 stemmen.
We hadden ook een MOS-test gedaan. Daaruit moest blijken hoe goed we al afval voorkomen, hergebruiken en sorteren.
We hebben de resultaten van deze test en de stemmen voor de trollenverkiezing allemaal op een rijtje gezet. De kinderen zochten uit hoe we dat het best deden. In kleine groepjes gingen ze aan het werk. Enkele groepjes telden de stemmen. Andere groepjes hebben de resultaten van de MOS-test bekeken. Sommige groepjes deden dat door te turven. Een groepje maakte een staafdiagram.
En de resultaten? Die komen op het forum.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ai ai,

Vergeten naar de trollen gaan kijken en zo vergeten te stemmen.
Kan ik nog op nummer 7 stemmen? Drie maal. Ik weet niet van wie die trol is (ahum) maar 7 is mijn geluksgetal.
Vind je deze reactie maar niks dan mag je hem bij het afval sorteren.
Maar bij welk soort afval?

groetjes

Tom

Anoniem zei

Ik hoorde van Marthe dat er nog heel wat chocopotjes over waren toen jullie de trolletjes gingen ophalen(zonde!). Maar eigenlijk was ik daardoor toch een beetje gerustgesteld. Want toen we in de Aveve waren om de trolletjes te bekijken, had ik het bordje '1 chocopotje per gezin' niet onmiddellijk zien staan. Sjefke, Marthe en Vere hadden zich natuurlijk, na het stemmen, hongerig als ze steeds zijn, zich elk een potje veroorloofd. Toen ik het bordje echter opmerkte, hadden ze al elk een vingertje choco uit hun potje gepikt, en dat kon ik dus niet meer terugzetten hé. Dus ben ik nu, door dat overschot, toch een beetje opgelucht, dat door hun snoepdrang, anderen geen potje ontzegd is.
Katrien