zondag 22 juni 2008

Een mooie reaktie op onze expo's

De mama van Wendy keek naar onze blog voor de expo van Ine.
Wendy kreeg dit mailtje in haar mailbox.

"Dag Wendy,
Ik heb gisteren gekeken op jullie blog naar het bericht van Ine haar expo.
't Is prachtig en ze lijkt heel fier te zijn.
Eigenlijk zij niet alleen, alle kinderen lijken gelukkig.
Je kunt het toch niet vergelijken met onze tijd. Iedereen was toen heel bang en wij zagen er tegen op als we een spreekbeurt moesten geven. Het onderwerp werd meestal opgelegd en had geen verband met onze leeftijd laat staan smaak.
Ik was van de stad en moest praten over "den boeren buiten."
Ik vind dit een goede voorbereiding voor later.
Meer en meer en op alle niveau, wordt er tegenwoordig verwacht dat mensen dingen gaan uitleggen voor een groep mensen.Veel mensen van mijn generatie durven dit niet. Dus zou ik zeggen: doe zo voort.
Groetjes,"


Ik vond dat we deze reactie op onze blog mochten zetten. Want dit is pure waarheid.

1 opmerking:

Anoniem zei

Zoiets bedoelde ik dus ook met mijn reactie op Emma haar expo. Maar ik kreeg het zo mooi niet gezegd. Ik ben alleszins blij dat er nog mensen zijn die er zo over denken. Merci, onbekende reactiegever. Ik deel uw mening.
Groetjes,
Katrien