donderdag 8 mei 2008

Wat zou je NOOIT durven doen?

Deze vraag kwam uit de pot, woensdag.
Wat de kinderen allemaal antwoordden?
- met vuur spelen
- stelen in een dure winkel (?)
- Met mijn zus in bad gaan als ze boos is. (Want dan spat ze altijd en er hangt een lamp boven het bad!!)
- Dingen die niet mogen. (bvb: op de tafel springen thuis.)
- Als kind, sigaretten roken. Misschien wel als ik groot ben, hoewel, neen toch niet...
- Als kind alcohol drinken ...
- een Benji sprong
- Als de tyranosaurus rex echt zou bestaan, daar niet dichtbij gaan. (rarara , van wie?)
- In het toilet springen
- drugs in mijn mond nemen.
- ondersteboven hangen aan een trapeze zonder handen.
- natte vingers in een stopcontact steken.
- van een waterval springen.
- iets electrisch meenemen in mijn bad.
- niet aan de lamp komen als ik in bad zit.
- onbeschoft zijn tegen de juf.

Sommigen wisten geen antwoord. Als ik vroeg :zou je bvb insekten of kikkers durven eten???
Dan schudden ze van neen.
Toen wisten ze dus wel plots wat ze nooit zouden durven doen.
- rare beesten eten...

Geen opmerkingen: